Marketing

Din punct de vedere al vânzării Galeco înseamnă în primul rând PARTENERIAT. Parteneriatul în relaţiile noastre cu clienţi înseamnă abordarea problemelor clienţilor în modul în care am aborda propriile probleme. Activitatea noastră este dirijată de aceste valori.  O altă valoare preţuită este Gândire Independentă. Fiecare caz, fiecare client şi fiecare membru al mediului are dreptul de a avea nevoile și aşteptări proprii, iar noi - fără a aplica gândirea schematică - îndeplinim aceste nevoi şi aşteptări prin acţiunile şi deciziile noastre, satisfăcând în acelaşi timp propria nevoie de auto-realizare. Ultimul lucru important în Departamentul nostru de Vânzări este să ne BUCURĂM DE CEEA CE FACEM. Munca constituie o datorie, dar aceasta nu trebuie să fie o datorie neplăcută. Noi încercăm să ne bucurăm de ceea ce creăm, iar acest lucru se traduce direct în efectele pozitive ale acţiunilor noastre.

Valorile de mai sus influenţează modul în care abordăm zone specifice în cadrul Departamentului de Vânzări și Marketing:

PRODUS

  • PROXIMITATEA PIEȚEI - ascultând cu atenţie sugestiile Managerilor care lucrează în domeniu și verificarea activităţilor proprii prin analize de marketing permit să creăm soluţii adecvate.
  • STRATEGIA DE DIVERSIFICARE - în calitate de specialişti în evacuarea apei de ploaie,  oferim soluţii distincte, de multe ori mult mai bune decât standardele impuse de piaţă. Acest lucru ne permite să ieşim în evidenţă în raport cu companii competitive și să oferim clienţilor noştri un instrument competitiv.
  • VITEZA DE RĂSPUNS - procesul decisiv, care cuprinde identificarea cererii de produse, estimarea aspectelor economice şi crearea produsului nou, durează în Galeco uneori mai puţin de douăzeci de zile.
  • INOVARE - înţeleasă ca o căutare continuă de noi soluţii de produse, de tehnologie și de piaţă.

PROMOVARE

  •  JGHEABUL NU ESTE DOAR O BUCATA METAL SAU PALSTIC - sistemul de jgheaburi înseamnă un beneficiu real pentru investitori, dezvoltatori sau contractanţi - materialele noastre promoţionale subliniază beneficiile deoarece acestea influenţează alegerea produsului. Produsele Galeco nu lipsesc de astfel de beneficii.
  • COMPLEXITATEA ACTIVITATII DE PROMOVARE - activitatea de promovare cuprinde mai multe aspecte - fiecare trebuie tratat cu respect egal.
  • PROMOVAREA VÂNZĂRII - un număr de programe pro-vânzare, destinate să promoveze vânzarea produselor sau să încurajeze antreprenori să recomande sistemele GALECO; materiale informative care oferă suportul clienţilor noştri în vînzarea produselor, precum şi sute de mijloace de expoziţie sunt cele mai populare gadget-uri :)
  • PUBLICITATE SI RELATII CU PUBLICUL sunt activităţi care se completează, iar ansamblul lor ne permite să ajungem efectiv cu un mesaj despre produs și companie la milioane de clienţi în fiecare an.
  • INSTRUIRI constituie ocazii unice pentru contact direct cu antreprenori - posibilitatea convingerii acestora cu privire la soluţiile noastre, dar şi posibilitatea să fim supuşi verificării din partea specialiştilor.  Instruirile înseamnă pentru noi, de asemenea, posibilitatea de a cunoaşte aşteptările clienţilor. Procesul decisiv sus-menţionat ne permite să răspundem imediat acestor aşteptări.

COMERT INTERN

  • PARTENERIAT - este cea mai sigură modalitate de creştere pe termen lung - şi înseamnă dezvoltarea relaţiilor cu partenerii de pe piaţă pe baza obiectivului comun de maximizare a beneficiilor maximiza beneficiile din vânzarea de sisteme GALECO. Scopul nostru este de a atinge acest obiectiv prin construirea unei reţele de distribuţie selectivă, bazate pe pe puncte de comerţ cu ridicata specializate în construcţia acoperişurilor.
  • SORTIMENT - în propria noastră reţea compusă din opt Birouri Comerciale dispunem de o gamă completă de produse oferite de companie. Chiar și o culoare neobişnuită într-o dimensiune neobişnuită a fiecărui sistem este disponibilă din stoc.
  • COMPETENȚE - fiecare dintre Şefii Birourilor Comerciale are competențe foarte largi în ce priveşte luarea deciziilor comerciale în raza teritorială subordonată. Ca parte a Politicii Comerciale aprobate și a Strategiei de Marketing, fiecare Manager îşi crează singur piaţa subordonată.

EXPORT

  •  AJUSTARE -  fiecare piaţă are propriile preferinţe, de aceea o abordăm în mod  distinct. Oferta noastră cuprinde 5 sisteme diferite de jgheaburi, fiecare dintre acestea fiind disponibil în mai multe combinaţii de dimensiuni și culori - în total mai mult de 1 000 de articole diferite în ofertă.
  •  ÎNCREDERE - Cooperarea pe pieţele de export se bazează adesea pe încredere reciprocă. Pe lângă procedurile formale și contractele semnate - esenţiale în comerţul internaţional - un factor important al succesului îl constituie încrederea; Galeco manifestă încredere că partenerul se va implica în dezvoltarea brandului pe piaţă locală, de altfel Partenerul crede că un sistem bun de jgheaburi şi un furnizor stabil vor ajuta la crearea unei afaceri profitabile . Pe majoritatea pieţelor de export şi pentru mai mulţi ani colaborăm cu aceiaşi parteneri - loialitatea se resplăteşte.
  • COMPANII - pe pieţele care în opinia noastră prezintă un potenţial de vânzări și de dezvoltare eficientă a unei reţele de vânzare directă, investim în propriile filiale. Acestea sunt organizate pe baza unităţilor comerciale polone.
  • PROMOVAREA VÂNZĂRII - pe pieţele pe care ne desfăşurăm activitatea în mod direct sau prin intermediul distribuitorilor, ne străduim să ajungem cât mai eficient la potenţiali clienţi și investitori. De mai mulţi ani Galeco participă la cele mai importante  târguri şi expoziţii, printre altele la Budapesta, Bucureşti, Kiev, Moscova şi Paris.

CONCLUZII

  • 100% PL – noi credem că un producător polonez, o idee polonă, şi o diligenţă polonă constituie garanţia unui succes în Europa, indiferent dacă ne îndreptăm spre est sau spre vest de la râul Vistula.
  • PREMIILE câștigate de către compania noastră confirmă că strategia de piaţă a companiei Galeco pur și simplu funcţionează în practică,
  • iar DINAMICA vânzării constituie o confirmare măsurabilă a acestui fapt.

Și toate acestea cu un zâmbet pe buze.

Director de Vânzări şi Marketing